Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss:3η εβδομάδα!!

Καλησπέρα Blogoφιλεναδίτσες μου!!
3η εβδομάδα...για τις εξομολογήσεις μας!!
 

Αυτή την εβδομάδα θα σταθώ στον πρώτο επίσημο αποχωρισμό από το μεγάλο μου βλασταράκι!!
Το ξεκίνημα του παιδικού σταθμού!!

Από τότε που παντρεύτηκα, για να μην πω νωρίτερα, ήμουν της άποψης ότι δεν πρέπει τα παιδιά να περνάνε πολύ χρόνο στον παιδικό σταθμό, γιατί κουράζονται & πως είναι καλύτερο να ξεκινούν στο νηπιαγωγείο...όπως παλαιότερα κάναμε εμείς!!

Ωστόσο στην πράξη έχω φτάσει να αναθεωρήσω πολλές απόψεις από αυτές που είχα πριν γίνω μάνα!!
Όχι ότι τώρα είμαι υπέρ του παιδικού σταθμού, απλά όταν η μανούλα αναγκάζεται να εργαστεί και δεν μεγαλώνει η ίδια τα παιδιά της (και ανακατεύονται οι γιαγιάδες)...τότε ο σταθμός φαντάζει ΟΑΣΗ (δεν ξέρω αν με αντιλαμβάνεστε.... )!!
Ε λοιπόν σε αυτή την κατηγορία ανήκω και εγώ!!Αφού λοιπόν κατάφερα να πείσω τον άντρα μου ότι ο σταθμός θα ήταν το ιδανικό για τον τρίχρονο Ιδομενέα μας, άρχισα να προετοιμάζω τον εαυτό μου για την 1η μέρα!!Είχα πει ότι θα είμαι σταθερή, όσο και αν λιώνω στο κοίταγμα του, που τους τελευταίους μήνες έχει γίνει λίγο πιο πονεμένο, γιατί έχει καταλάβει ότι χτυπάει φλεβα...το αλητάκι μου!!
Για να μην μακρυγορώ την περασμένη Τρίτη έπρεπε να παρουσιαστούμε ως άλλοι φαντάροι στον παιδικό...μόνο που δεν μου επετράπει να τον συνοδέψω εγώ!
Ο άντρας μου ήταν απόλυτος:"Θα τον πάω εγώ, δεν θα ξεκολλάει από πάνω σου!".
Στην αρχή δεν του έδωσα σημασία, αλλά μετά που το καλοσκέφτηκα είπα πως ίσως είναι καλύτερα τουλάχιστον για την αρχή, μέχρι να συνηθίσει!!
Μετά όμως άρχισα να ανησυχώ για ένα άλλο ζήτημα!Για τον συνοδό του γιού μου, δηλαδή τον άντρα μου!!Ο οποίος δεν είναι και πολύ σταθερός στα κλάμματα των παιδιών του και επίσηςπολύ δεμένος με την μανούλα του, η οποία τυγχάνει να μένει στο διπλανό στενό από τον παιδικό!
Φοβόμουν λοιπόν μήπως δεν κρατήσει σταθερή στάση και τον πάρει στη γιαγιά , αντί να τον αφήσει εκεί!!
Μιλάμε για τρελό άγχος....έφτασα να ξεχάσω τον παιδικό!! 

Ευτυχώς όμως ...όσο και αν δυσκολεύτηκε...κατάφερε να τον αφήσει, παρά τις διαμαρτυρίες του μικρού, οι οποίες μέρα με την ημέρα γίνονται ακόμη πιο έντονες!!
Εδώ μέχρι και τη μάνα του βούτηξε και την γύρισε στο σπίτι, η οποία "παραμόνευε" για να δει τον μικρό να μπαίνει στον παιδικό!!!
Οπότε κατάφερα να ηρεμήσω και εγώ, αν και με στεναχωρεί που δεν έχω πάρει ακόμη το παιδάκι μου στον παιδικό σταθμό!!

Αυτά για την ώρα και από εμένα!!
Σας φιλώ γλυκά, καληνύχτα!!

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:
http://nostimotato.blogspot.gr 
http://dear-little-diary.blogspot.gr
http://mytripssonblog.blogspot.gr


6 σχόλια:

  1. Καλή αρχή στο παιδάκι σας. Σε καταλαβαίνω απόλυτα . Εμένα το μικρό μου αγοράκι ξεκινάει προνήπιο αύριο και είμαι κάπως . Χάρηκα που σε βρήκα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑλώς ήρθες Γιώτα μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλό ξεκίνημα και σε εσάς!!
      ....κουράγιο σε όλες μας...χαχα

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα Δέσποινα!Τό ίδιο αντιμετωπίζω τώρα μέ τόν εγγονό μου!!Καλό βράδυ!Φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου.. και το παιδάκι σου φαίνεται πως είναι πολύ δεμένο μαζί σου αφού δεν θέλει να πηγαίνει! :) καλή αρχή και εύχομαι να προσαρμοστείτε όλοι στα νέα δεδομένα! καληνύχτα, φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραείναι Εύη μου!!Ο μικρός είναι πιο ανεξάρτητος, αλλά με τον Ιδομενέα, ως πρωτότοκος, είμασταν σαν τα καγκουρό!!χαχα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή