Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Το 1ο μας χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο!!

Και ναι!! Επιτέλους μετά από πολύ.......μα πάρα πολύ καιρό......είμαι σε θέση να ανεβάσω κάποια κατασκευή!!
Στην προκειμένη περίπτωση ένα χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο δραστηριοτήτων για τα αστεράκια μου!!
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένη με την όψη του, αφού τα υλικά μου ήταν περιορισμένα, αλλά και ο χρόνος μου ακόμη λιγότερος...όμως οι χαρούμενες φατσούλες των παιδιών μου με αποζημίωσαν!!
Τουλάχιστον φέτος κατάφερα να υλοποιήσω την υπόσχεση μου και να τους ετοιμάσω ένα!!
Φυσικά σημασία έχει να πραγματοποιήσουμε και όλα όσα περιλαμβάνουν τα φακελάκια!!

Σε ρυθμό λοιπόν γιορτινό όλοι στο σπίτι, αλλά και όλοι στην blogoγειτονιά, που με πολύ χαρά παρακολουθώ ότι συνεχώς μεγαλώνει!!
Και για να μη γίνω γραφική δεν θα πω ότι θα τα λέμε πλέον πιο συχνά, γιατί όσες φορές το είπα..πάντα κάτι συνέβαινε!!

Θα περιοριστώ στο Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο, με υγεία και μπόλικη αγάπη παντού!!
...και όσο μπορεί ο καθένας ας βοηθάει τον συνάνθρωπό του!!
...όχι μόνο τώρα που είναι γιορτές!!

Σας στέλνω την αγάπη μου & τις ευχές μου!!
~ Καλές δημιουργικές γιορτές ~

1 σχόλιο: