Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Μια γλυκιά καλημέρα!!

Καλημέρα φιλεναδίτσες μου!!
Αρχικά θέλω να σας ευχαριστήσω για τις συμμετοχές σας!!! 35 στον αριθμό...
Με τιμάει πάρα πολύ!!!

Το συντομότερο δυνατόν θα γίνει και η ανάρτηση με την κλήρωση & τα δωράκια σας!!

Επίσης, σας ευχαριστώ για τη συμπαράσταση στο "άγχος" που με κατατρώει...της βάπτισης!!
Λες και είναι κανένα τέρας!Άκου κατατρώει..... (η ζέστη φταίει, μην παρεξηγείτε).

Χθες δεν πήγα στη δουλειά και αλώνισα τα μαγαζιά, σε πόλη & internet. Έκανα τις παραγγελίες μου & τώρα περιμένω να αρχίσουν να καταφτάνουν τα υλικά που λείπουν για να συνεχίσω.

Ευτυχώς είχα τούλια, δίχτυα , κορδέλες από τη βάφτιση του Ιδομενέα, που δεν τα χρειάστηκα τελικά, οπότε ήρθε η ώρα να χρησιμοποιηθούν.
Τα χρώματα μας κλασικά πλέον για αγοράκι (νομίζω δηλαδή), τιρκουάζ & λαχανί.

Κοίταξα και για ρουχαλάκια, κουτί , λαμπάδα και τα σχετικά, από μια ξαδέρφη μου που έχει αντίστοιχο μαγαζί. Να σας πω την αλήθεια μου ήθελα πάρα πολύ να φτιάξω μόνη μου την λαμπάδα, αλλά νομίζω δεν προλαβαίνω, ή μάλλον φοβάμαι ότι δεν θα την κάνω ωραία? Δεν ξέρω....
Δεν τα έκλεισα πάντως, θα περάσουν και οι νονοί αύριο να ρίξουν μια ματιά, για να τελειώνουμε και με αυτά.

Μαρτυρικά τα φτιάχνω εγώ, έχω σχεδόν τελειώσει τα μισά.

Για τα προσκλητήρια μένει να εκτυπώσω το κειμενάκι, να το κολλήσω και μόλις έρθουν τα κορδελάκια...μοίρασμα!!

Αυτά για την ώρα από μένα!!
Σας φιλώ γλυκά όλες.....

Υ.Γ. Από την ώρα που άρχισα να έχω πιο στενή επικοινωνία με όλες εσάς, νιώθω τόσο όμορφα! Συνεχώς λέω στον άντρα μου πόσο ωραία είναι να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου με άτομα που έχεις κοινά ενδιαφέροντα & ας μην τα γνωρίζεις!! Φιλάκια

4 σχόλια:

  1. καλημερούδια..αυτό που γράφεις στο ΥΓ και μένα μ αρέσει πολύ, συμφωνώ μ αυτό που λες

    αντε με το καλό να γίνει η βάφτιση και να χαίρεστε το παιδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,Δέσποινα!!Βλέπω ότι οι προετοιμασίες της βάφτισης προχωράνε με γοργό ρυθμό.Ωραίος συνδυασμός το λαχανί με το τιρκουάζ.Πότε θα δούμε φωτογραφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλάκι μου καλημέρα!
      Υπάρχουν δείγματα στη φωτογραφική μηχανή, αλλά έχει τόση πολύ ζέστη, που δεν έχω δύναμη να μείνω λίγο παραπάνω όρθια για να τις περάσω στον υπολογιστή! :P

      Με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω όμως!
      Φιλάκια

      Διαγραφή