Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ανάρτηση ημέρας Νο 3....

Και φυσικά δεν μου έφτανε η μουρμούρα, για την κούραση και την έλλειψη χρόνου, που με συντροφεύει το τελευταίο διάστημα και έχουμε γίνει αυτοκόλλητες....με "έχωσε" ο καλός μου να φτιάξω ότι θέλω για το Παζάρι που θα έκανε το Φιλόπτωχο της Μητρόπολης Ρόδου....

Εκεί έστειλα φλιτζανάκια με μονόγραμμα (σε μαύρο χρώμα, όχι όπως της Χαραυγής που ήταν πολύχρωμα), γιατί το κοινό που απευθυνόταν το Παζάρι ήταν μεγαλύτερης ηλικίας και σίγουρα πιο συντηρητικό.... και δυο κολιεδάκια (για το καλό...)

  

   

6 σχόλια:

  1. Είδα μαζεμένες τις νέες σου αναρτήσεις! Χαίρομαι που γύρισες ξανά στη γειτονιά!
    Μην χάνεσαι! Είναι μεγάλη ψυχοθεραπεία! :)))
    Υπέροχες οι κατασκευές σου και μπράβο για τις ευαισθησίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που ξαναγύρισα Αριστέα μου!!
      Θα συμφωνήσω μαζί σου για την ψυχοθεραπεία!!!...το είχα ξεχάσει...!!

      Θα τα λέμε πιο συχνά τώρα!!Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Δεσποινάκι μου!!! Δεν σε πήρα είδηση..!!
    Τι όμορφες δημιουργίες έκανες πάλι!! Να σε βλέπουμε πιο συχνά, έχει δίκιο η Αριστέα δε φαντάζεσαι πόσο αγχολυτικό είναι το blogging! Μπορεί να τα λέμε και εκτός αλλά μ'αρέσει να σε βλέπω και εδώ.. Όταν μου αφήνεις σχόλιο χαμογελάω και εισπράττω την καλοσύνη και την τρυφερότητά σου! Αλλά και όταν δεν μου αφήνεις πάλι το νιώθω, ανεξηγήτο ε;; Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεξήγητο Κατερινάκι μου γλυκό!! Τα συναισθήματα είναι απολύτως αμοιβαία...και το ξέρεις!!!Φιλάκια πολλά πολλά φιλεναδίτσα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δέσποινα -όπως λέει και ο Οικονομόπουλος :)
    χαιρομαι που σε ξαναείδα στα μέρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινάκι,
    με τις καλλίτερες ευχές μου για Υγεία και οικογενειακή ευτυχία!
    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ Merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨Christmas.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨Happy
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨New Year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2014****.
    *♥*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή