Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Καλή γλυκιά χρονιά!!

Καλό μεσημέρι σε όλες τις αγαπημένες μου φίλες!!
Σας εύχομαι μια γλυκιά χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη!!

Το ξέρω ότι η ευχή μου είναι εντελώς λιτή, αλλά το έντονο αίσθημα που έχω τον τελευταίο καιρό είναι πως αν δεν έχεις αυτά τα δύο...δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα!!
Δεν θέλω να το πάρετε ως ηττοπάθεια....

Με αυτήν λοιπόν την ευχή σας αφήνω, δίνοντας την υπόσχεση ότι για το επόμενο τρίμηνο θα σας δείχνω τις δημιουργίες από την νέα μου ασχολία ....ΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΗΜΑ!!

Αυτό που ήθελα να κάνω χρόνια τώρα και που η αγαπημένη μου δασκάλα μου δίνει τη δυνατότητα να το κάνω πράξη. (φυσικά αν δεν ήταν και η αδερφούλα μου να μου κρατάει τα παιδιά ....ακόμη στο σπίτι θα ήμουν!!Ευχαριστώ Νατασάκι....)

Ορίστε λοιπόν η πρώτη μου δημιουργία.... (ανυπομονώ για το επόμενο μάθημα....)
Φιλιά σε όλες

7 σχόλια:

  1. Γειά σου Δεσποινάκι μου!! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη όπως είπες και εσύ!!
    Πανέμορφη η δημιουργία σου!! Τι καλά που έχεις κάποιον να σου κρατάει τα παιδιά και έχεις και λίγο χρόνο για τον εαυτό σου!! Μακάρι να είχα και εγώ κάποιον κοντά μου!!!
    Σε φιλώ...καλή συνέχεια στα μαθήματα σου!!
    Περιμένουμε και νέες δημιουργίες σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντινάκι μου καλημέρα!!Σε ευχαριστώ πολύ!!Επειδή οι γιαγιάδες κρατάνε τα παιδιά το πρωί για να πάω στη δουλειά, δεν θέλω να τις επιβαρύνω τα απογεύματα επομένως δεν έχω όπως λες χρόνο για μένα!!Στην προκειμένη περίπτωση ρίσκαρα με την αδερφή μου, η οποία μου λέει πάντα όχι, αλλά φαίνεται αυτή τη φορά «πρέπει να ήμουν πολύ φρικαρισμένη…» και μου είπε αβίαστα ναι!! Φιλιά πολλά, θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο το κόσμημά σου!!!! Πολλά μπράβο! Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ κοσμημάτων! Με το καλό και στο επόμενο! (Να παίρνουμε και ιδέες!!)Χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pinelitsa μου καλή σου μέρα!!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!Δευτέρα το επόμενο μάθημα… ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας την επόμενη δημιουργία….. Αν τα καταφέρω να σας δώσω και ιδέες …..δεν θα υπάρχει καλύτερο!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου Δέσποινα!
    Καλή συνέχεια έχεις μαι με τον ίδιο ενθουσιασμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή