Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

& Πάλι Πίσω...με αγάπη!!

Αγαπημένες μου φιλεναδίτσες καλημέρα!!!
 Δυστυχώς η άδεια τελείωσε.... & γυρίσαμε πάλι πίσω στην ρουτίνα!!
1η μέρα στο γραφείο και προσπαθώ να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο εκτός από τη δουλειά!!!
Ευτυχώς είναι Τετάρτη και όχι Δευτέρα!!χαχα

Τί κάνετε?Πως τα περάσατε? (για όσες έχουν ήδη επιστρέψει...)
Εμείς μείναμε Ρόδο, λόγω του συγγενή μας - ο οποίος μόλις χθες αναγνώρισε την κόρη του και αρχίζει να συνέρχεται από την καταστολή, και είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι.

Αν και μείναμε λοιπόν εδώ περάσαμε καλά. Δεν κουράστηκα όπως άλλες φορές που μένω στο σπίτι.
Ευχαριστήθηκα τα παιδάκια μου και είναι το μοναδικό για το οποίο στεναχωριέμαι που τελείωσε η άδεια!!!

Εσείς ξεκουραστήκατε? Θέλω να πιστεύω πως ναι!
Επίσης, θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας και  με τη σειρά μου να ευχηθώ σε όλες όσες γιόρταζαν η αγάπη να τις συντροφεύει πάντοτε και να είναι γερές!!

Την ημέρα της Παναγίας στην εκκλησία ο παπάς στο κήρυγμά του είπε διάφορα. Μέσα σε αυτά είπε και μια "ιστορία", θα την πω, από το Γεροντικό.

"Μια γυναίκα συνάντησε 3 άνδρες έξω από το σπίτι της και τους κάλεσε μέσα να τους φιλέψει κάτι. Εκείνοι της απάντησαν ότι αφού λείπει ο άνδρας σου, θα περιμένουμε να γυρίσει για να μπούμε στο σπίτι.
Αφού λοιπόν γύρισε και εκείνος, του μίλησε η γυναίκα για τους 3 άνδρες και την έστειλε να τους ρωτήσει τα ονόματά τους για να αποφασίσουν ποιον θα καλέσουν.
Πάει λοιπόν η γυναίκα, τους ρωτάει και της απαντούν: "ο 1ος Ευτυχία, ο 2ος Πλούτος & ο 3ος Αγάπη".
Γυρίζει στον άνδρα της και της λέει: "Φώναξε τον Πλούτο. Αν έχουμε Πλούτο, θα μπορούμε να έχουμε τα πάντα και να είμαστε και ευτυχισμένοι". Τότε εκείνη του λέει: "Γιατί να μην φωνάξουμε την Ευτυχία. Τότε μόνο θα τα έχουμε όλα".
Όλη αυτή την ώρα τους άκουγε η κόρη τους και αφού σταμάτησαν να μιλούν, λέει: "Εγώ πιστεύω πως το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να φωνάξουμε την Αγάπη, γιατί με την Αγάπη μπορούμε να νικήσουμε τα πάντα".

Αφού οι γονείς σκέφτηκαν τα λόγια του παιδιού τους, αποφάσισαν να τα κάνουν πράξη.
Βγαίνει η μάνα και φωνάζει την Αγάπη. Τότε λοιπόν βλέπει να ξεκινούν και οι 3 άνδρες και να την ακολουθούν προς το σπίτι. Εκείνη λίγο ενοχλημένη τους ρωτάει: "Γιατί έρχεστε και οι 3? Εγώ μόνο τον έναν κάλεσα". Και της απαντούν: "Επειδή κάλεσες την Αγάπη, ερχόμαστε και οι υπόλοιποι. Αν καλούσες τον Πλούτο ή την Ευτυχία, δεν θα ακολουθούσαν οι άλλοι 2".

Με άγγιξε πολύ όταν το άκουσα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Όσες το γνωρίζατε, συγχωρήστε μου την διατύπωση, αν ξέχασα κάτι.
Ας έχουμε λοιπόν την Αγάπη στην ζωή μας και όλα τ' άλλα έρχονται!!

Φιλιά πολλά  σε όλες και καλή επιστροφή!!

24 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιστοριούλα!Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, πολύ ωραία ιστορία ! Και πόσο αληθινή ! Όσοι πιστεύουν ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά, φοβάμαι ότι δεν έχουν δώσει ή δεν έχουν πάρει πραγματική αγάπη (αν και αυτά τα δύο συνήθως πάνε μαζί). Περιδιαβαίνοντας το blog σου, μου άρεσε πολύ ο παιχνιδιάρικος τρόπος που παρουσιάζεις τις στιγμές της ζωής σου ακόμα και όταν τρέχεις να προλάβεις ! Φιλιά πολλά, καλώς επέστρεψες. Θα σε παρακολουθώ με χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Φωτεινούλα! και καλώς σε βρήκα!!
      Θα περάσω σε λίγο και εγώ από τα μέρη σου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήλθες,Δεσποινάκι!Χαίρομαι που θα τα ξαναλέμε.Βλέπω ότι είσαι γεμάτη κέφι και δύναμη!
    Όμορφη και η ιστορία σου,ευχάριστα και τα νέα και για τον συγγενή σου!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Δέσποινά μου!! :) Πολύ όμορφη η ιστορία!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω πως τέτοια λόγια θα ήταν αδύνατον να μην μας αγγίξουν όλους! Πολύ όμορφη η ιστοριούλα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεσποινάκι μου καλώς ήρθες! Χαίρομαι που ξεκουράστηκες και όλα πάνε καλύτερα. Πολύ γλυκιά η ιστορία που μοιράστηκες. Να περνάς όμορφα. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς όρισες Δεσποινάκι!Πολύ διδακτική η ιστοριούλα σου!Καλή δύναμη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες ξεκούραστη κα ανανεωμένη ελπίζω. Πολύ όμορφη και σοφή ιστορία .Θα την πω στα μικρά μου σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Κατερινάκι μου!!
      Είναι όντως μια όμορφη ιστορία για να την πούμε στα παιδιά μας, θα συμφωνήσω μαζί σου!!

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Καλώς ήρθες!!!Υπέροχη ιστορία και τόσο σωστή!!!Ευχαριστούμε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς όρισες πίσω καλό μου.Μα να μένεις σε τόσο όμορφο νησί και να σκέφτεσαι να πας αλλού διακοπές!!!
    Χαρά στη τύχη σου!Το ότι κατάφερες να ξεκουραστείς και να χαρείς τα μικρούλια σου είναι το σημαντικότερο.Όσο για τη δουλειά, πάντα έτσι γίνεται τη πρώτη μέρα μετά από άδεια...Να είσαι καλά, χαρούμενη και ευτυχισμένη.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!
      Ότι επιθυμείς και εσύ!!
      Καλό Χειμώνα να έχουμε (αν και με τόσο νωπές τις διακοπές ...δεν θέλω να έρθει)!!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καλώς ήρθες Δεσποινάκι!!Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά και να γεμίζει η γειτονίτσα μας!!Η ιστορία πολλή ωραία και διδακτική σε ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεσποινα μου καλησπερα και καλως σε βρηκα!!!!
    Χαρηκα πολυ με την επισκεψη σου στο σπιτακι μου!!
    Ευχαριστω πολυ και για τις ευχες που μου εδωσες!!!
    Αν καταλαβα καλα, εισαι απο την Ροδο???
    Η ιστορια που μας ειπες ειναι πολυ τρυφερη και αληθινη!!!
    Η αγαπη ειναι το μεγαλυτερο αγαθο στην ζωη και χωρις αυτην δεν εχουμε .....τιποτα!!!!!!!
    Θα τα λεμε συχνα !!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη μου, καλώς ήρθες!!!
      Από Ρόδο είμαι, ναι!

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! Κι εγω!!!!!!!!!!!
      Να κανονισουμε να γνωριστουμε!!!!!!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Μαράκι!Απ'ότι είδα έχεις εστιατόριο?Σε ποια περιοχή βρίσκεστε να σας επισκεφθούμε?

      Διαγραφή
    4. Καλέ εσύ έχεις μεγάλα παιδιά, μήπως από σεβασμό να μιλάω στον πληθυντικό??
      Απ'ότι είδα το εστιατόριο σας είναι το el toro ή λάθος κατάλαβα?
      Έχουμε έρθει 2 φορές με τον άντρα μου και μας άρεσε πολύ.
      Μάλιστα είμαστε γνωστοί και με μια κουμπάρα του γιου σου, την Μαρία!!

      Δεν πρέπει να κάνω λάθος, ε?

      Με την πρώτη ευκαιρία που θα βρούμε, για να αφήσουμε τα παιδιά στο σπίτι, θα σας έρθουμε!!
      Θα σου πω ή θα σας πω όταν είναι!!

      Φιλάκια

      Διαγραφή
    5. Δεσποινακι μου αρχικα σου απαγορευω να μου μιλας στον πληθυντικο!!!!!!
      Τι κι αν εχω μεγαλα παιδια? Αγορομανα ειμαι κι εγω σαν και σενα!
      Καλα καταλαβες! ΤΟ el toro ειναι το εστιατοριο μας και οι γιοι μου μαγειρες εκει! Κι εγω μαζι τους στην κουζινα!
      Ναι και η Μαρια, ειναι κουμπαρα του Βαγγελη μου, την παντρεψε και της βαφτησε τον γιοκα της!
      Θα χαρω πολυ να σε γνωρισω κι απο κοντα!!!!! Οποτε τα καταφερεις περασε να σε γνωρισω! Μετα τις 2.οο το μεσημερι ειμαι εκει ως αργα το βραδυ!
      Χαρηκα πολυ που βρηκα μια φιλη απο την γειτονια μας που ειναι και ροδιτισσα!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
    6. Καλημέρα Μαράκι!!
      Πολύ χάρηκα και εγώ για την συνάντηση αυτή!!!!
      Πόσο μικρός είναι τελικά αυτός ο κόσμος που ζούμε!!!

      Λοιπόν αφήνουμε ανοιχτό το ραντεβού με την υπόσχεση ότι θα σας επισκεφθούμε σύντομα!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. καλως ηρθες ολες ήμαστε καλα και κοντα οσυ καλη προσαρμογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή