Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Τελευταία ανάρτηση!!

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!
Τελευταία ανάρτηση...πριν από την βάφτιση!!

Αφού πέρασε όλος αυτός ο μήνας των προετοιμασιών, επιτέλους φτάσαμε 1 μέρα πριν από την βάφτιση!!
Να σας πω την αλήθεια μου, από την ημέρα που σταμάτησα να φτιάχνω τις μπομπονιέρες , ψιλοχαλάρωσα...σαν να είχα ξεχάσει ότι βαφτίζεται ο γιος μου!!

Σήμερα το πρωί , με ρώτησε ένας συνάδελφος για το που ακριβώς βρίσκεται η εκκλησία και συνειδητοποίησα ότι αύριο είναι η πρώτη επίσημη του Νικόλα μου!!
Θα είναι όλα όμορφα? Σίγουρα δεν θα είναι όλα όπως τα είχα φανταστεί στην αρχή - παραμυθένια, γιατί η κούραση και η έλλειψη διάθεσης δεν με βοηθούν, αλλά θέλω να είναι έτσι ούτως ώστε να περάσουν καλά οι φίλοι και οι συγγενείς που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους.
Νομίζω ότι μόνο αυτό μετράει....

Θέλω να σας ευχαριστήσω ολόψυχα, για τα σχόλια σας στις αναρτήσεις που έκανα όλο αυτό το διάστημα!
Με κάνατε να νιώσω μέλος μιας πολύ γλυκιάς παρέας, που με ενθάρρυνε και μου τόνωσε το ηθικό!!
Μακάρι να μπορούσαμε να βρεθούμε όλες μαζί στον κήπο του σπιτιού μου και να περάσουμε μια όμορφη βραδιά κάτω από το Αυγουστιάτικο φεγγαράκι!

Σας αφήνω λοιπόν, για να επιστρέψω αν όχι την Κυριακή, σίγουρα από Δευτέρα και να μοιραστώ μαζί σας εικόνες, εντυπώσεις και συναισθήματα!!

Φιλιά πολλά σε όλες και ειλικρινά σας ευχαριστώ και πάλι!!
Καλό Σαββατοκύριακο  

12 σχόλια:

  1. Μέ τό καλό!!Νά σας ζήση τό μωράκι σας!!Καλά νά περάσετε Δεσποινάκι!!Είμαι σίγουρη στήν επόμενη σου ανάρτηση,τά νέα θά είναι πολύ ευχάριστα!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό Δεσποινάκι η βάφτιση του μικρού και περιμένουμε φωτογραφίες!!Φιλάκια και να περάσετε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα θα είναι τέλεια...είμαι σίγουρη!! Καλά να περάσετε και σε περιμένουμε απο Δευτέρα με νέα πολλά και φωτογραφίες!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινάκι μου με το καλό!!Να σας ζήσει και ο μικρούλης και ο μεγαλύτερος!!(πάντα δίνω ευχές και για τα δύο αδερφάκια) Κοίτα να το χαρείς εσύ και να είσαι σίγουρη πως όταν είσαι χαρούμενη θα κάνεις και τους γύρω σου να είναι!
    Θα περιμένω φωτογραφίες και νέα!! Να περάσετε τέλεια! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεσποινακι με το καλο η βαφτιση του μικρουλη σου
    να χαρεις οσο μπορεις πιο πολυ αυτες τις στιγμες γιατι δεν γυριζουν πισω
    να εχει καλη τυχη ο μικρουλης και να ειναι καλο φωτισμενος
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε Δεσποινάκι μου με το καλό η βάφτιση! Να χαρείτε τις στιγμές του! Να περάσετε όσο πιό όμορφα γίνεται! Καλοφώτιστος καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό η βάφτιση!Τυχερός να είναι ο μικρός και καλή ανατροφή!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεσποινούλα με το καλό η βάπτιση του μικρούλη σας! Να τον χαίρεστε! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχα! Περιμένουμε φωτογραφίες! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό η βάφτιση και όλα θα είναι τέλεια, θα το δεις! Να σας ζήσει και πάντα τυχερό κι ευτυχισμένο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΟΜΟΡΦΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΤΥΧΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δέσποινα
    να χαίρεσαι το παιδάκι σου, απόλαυσε την τελετή όσο μπορείς, κουράστηκες τόσο γι αυτή, ανήκει και σ εσένα μερίδιο χαράς και περηφάνειας!
    Να σου ζήσει να τον καμαρώσεις και ...γαμπρό!χαχαχα Λες ν απεχει πολύ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή