Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Μια γλυκιά & κουρασμένη καλημέρα!!

Καλημέρα & καλή εβδομάδα σε όλους!!!
Τι κάνετε? Πως περάσατε το Σαββατοκύριακο?

Εμείς επιτέλους βαπτιστήκαμε!!
Όλα πήγαν καλά, όπως φυσικά εδώ και τόσο καιρό με  διαβεβαιώνατε όλες!! :p

Το πρόγραμμα λοιπόν από την Παρασκευή είχε ως εξής:
Το απόγευμα ήρθε ένας πολύ αγαπημένος μου φίλος από το Ηράκλειο, τον οποίο όπως σας είχα πει θα φιλοξενούσαμε και ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την βάπτιση!!
Πήραμε τις μπομπονιέρες στο σπίτι της γιαγιάς, και μερικά στολίδια, για να μην τα κουβαλάμε όλα τελευταία στιγμή!
Μετά γυρίσαμε στο σπίτι και πλακωθήκαμε στα σουβλάκια, με τον φόβο φυσικά μήπως και δεν μου χωρούσε το φόρεμα την επόμενη..... Και μετά ΝΑΝΙ!

Το Σάββατο ξύπνησα πρώτη και κατέβηκα να βάλω σε μια τάξη το σπίτι και τις σκέψεις μου για να μην ξεχάσω κάτι.
Αφού ξύπνησαν οι άντρες μου, και πήραν το πρωινό τους, κατηφόρισαν τα αγοράκια μου στην πεθερά, γιατί η μαμά μου είχε να φτιάξει μαλλί (γιαγιά τώρα, καταλαβαίνετε!!).

Έφυγαν λοιπόν και άνοιξα το τραπέζι για να το στολίσω με τα ζαχαρωτά και το βιβλίο ευχών, για να μην δοκιμάζω εκείνη την ώρα. Αφού κατέληξα, τα μάζεψα και έφυγαν και αυτά για την γιαγιά.
Καθάρισα τα φανάρια, τα ετοίμασα κ μπήκαν και αυτά στο αυτοκίνητο. Για να μην πολυλογώ, πέρασε η ώρα και πήγε 14:30 και δεν είχα τελειώσει το βιβλίο των ευχών, στις 16:00 είχα κομμωτήριο, και έπρεπε να ετοιμαστώ κιόλας.

Στις 17:00 έφτασα στην εκκλησία για να αρχίσω το στόλισμα και μου λένε δεν κάνεις τίποτα, γιατί έχει εσπερινό. Θα αρχίσεις στις 6 παρά. Και στις 6 θα ερχόταν ο φωτογράφος για να τραβήξει φωτογραφίες και βίντεο από τον στολισμό. Πανικός....
Κάποια στιγμή είδα από την αυλή της γιαγιάς ότι είχε έρθει το catering και στόλιζε, οπότε πήγα και εγώ!
Και είχε έναν παλιοαέρα....είδα και έπαθα να βάλω το τραπεζομάντιλο και τις γάζες στο τραπέζι των ευχών. Έβαζα από την μια μεριά, κρατούσε η αδερφή μου, έφευγε από την άλλη...
Κρεμάσαμε κάτι φαναράκια σε ένα δέντρο στην μέση της αυλής και κάτι καραβάκια που είχα φτιάξει ....πέφτανε με τον αέρα. Το ίδιο και κάτι μαξιλαράκια που είχαμε βάλει. Anyway!!

Ίσα ίσα προλάβαμε και ντυθήκαμε με την αδερφή μου, βαφτήκαμε και πήγαμε στην εκκλησία... Τελικά μεγάλη υπόθεση το σπίτι της γιαγιάς!!!

Φωτογραφίες, χαιρετούρες και ξεκινάει η βάπτιση!!
Ήμουν πολύ πιο ήρεμη από την βάπτιση του Ιδομενέα, ίσως γιατί ο Νικόλας μου είχε οικεία άτομα δίπλα του...τα αδέρφια μας που τον λατρεύουν, οπότε άρχισα να χαλαρώνω.
Η εκκλησία ήταν μεγάλη και κάθονταν όλοι, ήταν δροσερά λόγω κλιματισμού, όλα όμορφα!
Κάποια στιγμή προς το τέλος αγχωθήκαμε λίγο με τον άντρα μου, γιατί ο μπουφές δεν ήταν έτοιμος, αλλά ευτυχώς προλάβαμε!
Το catering ήταν πολύ καλό, έμειναν όλοι ευχαριστημένοι και επειδή είχαν βάλει και κάποια τραπέζια κάθισαν αρκετοί μέχρι αργά. Εμείς δηλαδή μπήκαμε στο σπίτι στις 22:00 με τον Ιδομενέα να χτυπιέται από την νύστα!!

Δεν χρειάζεται να σας πω φυσικά ότι τα πάντα είναι μέσα στη μέση του σπιτιού, από μπομπονιέρες , κούτες, γλυκά, τα πάντα...
Λοιπόν αυτά για την ώρα, θα αρχίσω να ανεβάζω σιγά σιγά ότι μπόρεσα να τραβήξω από φωτογραφίες....
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκιές σας ευχές!!
Καλή εβδομάδα, φιλιάαααα..............


14 σχόλια:

  1. Να σας ζήσει και καλή ανατροφή!Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Δεσποινα και καλη εβδομαδα!Να σας ζησει.Γερος και καλοφωτιστος!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Δέσποινα! Μαζί ετοιμαζόμασταν για τη βάπτιση, εγώ νονά, εσύ μαμά με μια εβδομάδα διαφορά! Τουλάχιστον έγιναν και μας έφυγε το άγχος! Να σας ζήσει ο Νικόλας και καλή ξεκούραση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου μεγάλο άγχος!!Τέλος όμως!
      Ευχαριστούμε για τις ευχές, να χαίρεστε και εσείς την Αννούλα σας!
      Πανέμορφα όλα, και μου άρεσε πολύ η σκέψη του γλυκού με τον βίο της Αγίας Άννας!
      Πάντα άξια!Καλή ξεκούραση
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Να σας ζήσει Δεσποινάκι μου και καλοφώτιστος ο μικρούλης σας! Ο φωτογραφίες τέλειες! Όλα ήταν πανέμορφα. Γειά στα χεράκια σου καλή μου! Ώρα για ξεκούραση.... Κλείσε μια εβδομάδα για spa, μασάζ και όλα τα σχετικά. Το αξίζεις!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, να είσαι καλά!!
      Όσο για την ξεκούραση, ετοιμάζομαι να ζητήσω άδεια....γιουπιιιιιιιιιιιιιι!!!

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει Δέσποινά μου!! Σε είχα στο μυαλό μου το σάββατο, είχες θετική σκέψη!!Είδες;;Όλα πήγαν καλά αν και περιπετειώδης αρχικά μιας και πάντα τελευταία στιγμή γίνονται αναποδιές..Ο στολισμός ήταν φοβερός μπράβο σου!! Καλή ξεκούραση!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό ήμουν σχετικά ήρεμη Κατερινάκι μου? Έστελνες θετική ενέργεια , ε? χαχα

      Ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Για τις αναποδιές έχεις απόλυτο δίκιο...πάντα συμβαίνουν.Εξαρτάται πόσες αντοχές έχουμε για να μην τους δώσουμε σημασία!!
      Anyway, άλλη μια βάφτιση τελείωσε!!
      Καιρός για ξεκούραση!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Να σας ζησει!!!πραγματικα παρα πολυ ομορφα ολα οσα εφτιαξες!!!μπραβο σου!!!αντε να ξεκουραστεις τωρα!!!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Ότι επιθυμείς!!

      Τώρα πάμε για ξεκούραση....
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή