Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Κούραση....

Καλημέρα φιλεναδίτσες μου!!
Είναι τώρα 3 μέρες που έχω απίστευτη κούραση!!Σέρνομαι στη δουλειά, σέρνομαι στο σπίτι, δεν κοιμάμαι και καλά τα βράδια, γιατί ο μικρός μου έχει όρεξη ...και είμαι να με κλαίτε!!

Και ενώ θέλω να κάνω κάποιες αναρτήσεις, ούτε αυτό μπορώ να κάνω!!
Λοιπόν πρέπει να αρχίσω να μαζεύω τις δυνάμεις μου και να επιστρέψω ουσιαστικά...τι λέτε??
Αρχικά λοιπόν θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μου Ειρήνη, για το βραβειάκι που μου χάρισε
και να αναφέρω 5 πράγματα που αγαπώ το καλοκαίρι:
  1. Αγαπώ το φως & τον ήλιο.  Την ευφορία που νιώθω αυτή την εποχή.
  2. Αγαπώ τις καλοκαιρινές διακοπές.
  3. Λατρεύω τον πρωινό καφέ στον κήπο του σπιτιού μου.
  4. Λατρεύω τις περισσότερες ώρες που περνάω με τα παιδιά μου σε δραστηριότητες εκτός σπιτιού.
  5. Λατρεύω να αγναντεύω τη θάλασσα , παρέα με ένα βιβλίο, στην αυλή του εξοχικού μας.
Με τη σειρά μου να το προσφέρω στις 5 πρώτες που θα διαβάσουν την ανάρτηση αυτή.

Επίσης, να σας ζητήσω συγνώμη που έχω φανεί ασυνεπής όσον αφορά το 1o giveaway του σπιτιού μου, τόσο με την κλήρωση όσο και με τα δωράκια!
Υπόσχομαι ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα το ολοκληρώσω και αυτό!!

Σας φιλώ γλυκά για την ώρα και θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
Καλή συνέχεια

25 σχόλια:

  1. Δεν χωράει κούραση σε ένα υπέροχο πλασματάκι σαν εσένα! Φορτίζουμε μπαταρίες γιατί έρχεται χειμώνας σε λίγο. Κάνε πράγματα που αγαπάς και φρόντισε τον εαυτό σου. Εμείς είμαστε εδώ και περιμένουμε τις αναρτήσεις σου! Φιλάκια Δεσποινάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε γλυκό κοριτσάκι...σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Μου αρέσει κάθε φορά που μου λες να φροντίσω τον εαυτό μου, και όποτε είμαι κομμάτια εσένα σκέφτομαι!!Θέλω να δω πότε θα το κάνω πράξη επιτέλους!!!

      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Είσαι σκέτη γλύκα! Λοιπόν είμαι η πρώτη άρα παίρνω και το βραβειάκι! :-) Μόλις μπορέσω θα το αναρτήσω στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Κοκκινίζω!!χαχα
      Άντε σε καλή μεριά το βραβείο!! :)

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δεσποινάκι! Συγχαρητήρια για το βραβείο... Συμφωνώ με αυτά που σου είπε η Δήμητρα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια σήμερα μάλλον βαλθήκατε να με κάνετε να νιώσω ότι είμαι superwoman!!χαχα
      Η στολή μου λείπει μόνο.....

      Συγχαρητήρια και σε σένα εφόσον είσαι η 2η αναγνώστρια της ανάρτησης!!

      Φιλάααακιαααα

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου!!Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!! Μην στεναχωριέσαι και μην αγχώνεσαι για τίποτα, όλα θα γίνουν!!!Φυσικά και είσαι superwoman,με τρεις άντρες, δουλειά, σπίτι, blog και άλλα τόσα!! :)
    Άκουσα για φωτιά στην Ρόδο και ανησύχησα..ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα και να την έσβησαν..
    Έχουμε κοινές τις απαντήσεις σου εκτός από το 4 γιατί δεν έχω παιδάκια!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου καλημέρα!!Ευχαριστώ...επίσης!!
      Τελικά πρέπει να αρχίσω να το πιστεύω ότι πρέπει να γίνω superwoman :P, ειδικά με 3 άντρες στο σπίτι.Νομίζω ότι μόνο αυτό φτάνει!!!χαχαχα

      Η φωτιά στη Ρόδο, απ' ότι έμαθα είναι σε ύφεση, αλλά καίει ακόμα. Δυστυχώς κάηκε μια πολύ όμορφη περιοχή της Ρόδου...ΕΓΚΛΗΜΑ!!

      Όσο για τις απαντήσεις σου εύχομαι να τις βιώνεις συνεχώς, παρ' όλη την αλλαγή των εποχών (φως-ήλιος), αλλά σύντομα να βιώσεις και το 4!!!
      Φιλάααακιααα

      Διαγραφή
  4. Τι βλέπω!Πάλι βραβείο;Τα αξίζεις,γλυκιά μου και με το παραπάνω.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο !!! Σου αξίζει !
    Μην ξεχνάς ότι είσαι μια εργαζόμενη μητέρα που θέλει να τα βγάλει όλα εις πέρας και είμαι σίγουρη ότι το κάνεις !
    Εμείς είμαστε εδώ για να σε στιρίζουμε !
    Φιλιά Πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ανθή μου!!
      Όλες εδώ πέρα στηρίζουμε η μια την άλλη!!
      Όσο για το αν τα βγάζω εις πέρας, πότε τα καταφέρνω και πότε όχι!!
      Συγχαρητήρια και σε σένα ...είσαι η 5η!!

      Φιλιάαα

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο Δεσποινάκι!Καλή ξεκούραση σού εύχομαι!!Φιλάκια!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κούραση αλλά γλυκειά κούραση!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος της ημέρας ναι, είναι γλυκιά κούραση!!Κατά τη διάρκεια είναι το θέμα...χαχα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια, κορίτσι μου, για το βραβείο σου!όμορφη κούραση το μεγάλωμα των παιδιών, σφιχταγκαλιασέ τα τώρα που είναι μικρουλάκια, γιατί όταν ανοίξουν τα φτερά τους, θα σου λήψουν πολύ όλα αυτά, που τώρα σε κουράζουν!Γλυκιά αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Παρασκευή αγκάλιαζα τον μικρό μου και σε σκέφτηκα Γεωργία μου!!Γλυκιά αγκαλιά και είμαι σίγουρη πως θα μου λείψουν, όπως άλλωστε σε όλες τις μανούλες!!
      Φιλιάα

      Διαγραφή
  9. Κάλλιο να σε κουράζουν τα ζουζούνια σου, παρά ο,τιδήποτε άλλο !!! Θαυμάζω τις μανούλες που τα καταφέρνουν όλα, δουλειά, παιδιά, οικοκυρικά, craftικά, blogικά κτλ ! Καλή Δύναμη και Καλή Συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη σε όλες μας και καλό χειμώνα να έχουμε!!Φιλιά Φωτεινούλα

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ έχω ένα μικρό αγοράκι που τον κυνηγάω όλη μέρα.
    Είμαι νέο μέλος. Ελπίζω να περάσεις κι εσύ από το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Demi μου!Καλώς ήρθες!!
      Να τον χαίρεσαι τον μικρό σου πρίγκηπα!!!

      Θα περάσω σε λίγο από το σπιτάκι σου!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Δεσποινάκι καλησπέρα!!!!!
    Άντε, πέρασε το καλοκαιράκι (σαν πολύ γρήγορα δεν πέρασε πάλι???) καιρός να τα λέμε πιο συχνά, υπόσχομαι!!!!!

    Μην αγχώνεσαι για το giveaway, εδώ είμαστε δεν έχουμε πάει πουθενά!!!!!!!
    Προσπάθησε να ξεκουρστείς, αν και το φθινόπωρο ξεκινάνε πολλές υποχρεώσεις για όσες έχουμε παιδιά!
    Εμείς πάντως μάλλον θα ξεκινήσουμε παιδικό και έτσι θα έχω περισσότερο χρόνο είτε για να βρω δουλειά, είτε για να δουλευω απο το σπίτι, είτε να κάνω δουλειές στο σπίτι :)
    Fil;akia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαληνάκι μου γλυκό...φθινόπωρο=υποχρεώσεις!!!Έχεις απόλυτο δίκιο!!

      Και εμείς έχουμε 2 μέρες που ξεκινήσαμε τον παιδικό....σχετικά ανώδυνα ήταν!!

      Σε φιλώ

      Διαγραφή